smo

Alla inlägg den 17 december 2012

Av sanna olsson - 17 december 2012 22:40

Idag har man vart i skolan, o sen på värsta förhöret typ!


Var o red med Josefin o Matilda, awsome vare :D 

Sona var så duktig, förutom att hon höll på sura o vara jävligt jobbig i boxen! 

Lyckades hänga med i lättsitts i hennes små travsteg ^^ I'm so fucking awsome, elr nått (; 


Sen är min jävla helg förstörd, måste fixa de! ska fan inte vara barn vakt 21, då ska de festas!

Måste fixa fram 480 spänn också ... (:


Imån ska man väl dra lite med vovven också, kul o se när han jobbar, riktigt vill också :D


Bjuder på lite bilder från idag (:  // Sanna 


       




Av sanna olsson - 17 december 2012 01:23

Första inlägget då, läääänge sen jag bloggade sist, men nu ska jag göra ett nytt försök! 

Försökte göra de lite smått juligt, men de enda är väl att de är rött x)

Jaja...

 

Imån ska jag väl ut o rida med brudarna, de var så de var tänkt iafl. Bara hoppas matilda kan!

Hade vart skönt med lite mer tränings värk elr vad!? :P Blev lite avis när Josefin o dom hade vart ute o ridigt såg 

så mysigt ut på bilderna Matilda hade tagit :') Jaja, annars får jag väl dra ut själv om de skiter sig för Josefin o Matilda.    

 

Inte mkt kvar nu så är Spotlights Pannband klart :D   // Sanna

 

 

 

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards